Utolsó módosítás: 2019.03.25. 15:52
FAIRTOOL
TÜV
DeWALT utolsó darabok

Gyakran Ismételt Kérdések

Hol érhető el a Fairtool eShop?

Webáruházunk a http://shop.fairtool.hu/ címen érhető el.

Regisztráció nélkül használható a webáruház?

Az eShop termékei regisztráció nélkül is böngészhetők, azonban ebben az esetben árakat és raktárkészlet-adatokat a rendszer nem jelenít meg.

Hogyan regisztrálhatok az eShop-ba?

Regisztrációt az eShop jobb felső sarkában a [kattintson ide] feliratra klikkelve kezdeményezhet.

Amennyiben Ön már partnere a Fairtool Kft.-nek, de még nem vásárolt webshopunkban, egy egyszerűsített űrlap segítségével igényelheti eShop hozzáférését.

A regisztrációhoz szükség van vevőszámára, melyet a 2014. május 5. utáni vásárlásokkor kapott visszaigazoláson, illetve a kiállított számlán talál meg.
Ha Ön korábban vásárolt nálunk, kérem keresse munkatársainkat Új vevőkódjáért!

Amennyiben Ön még nem partnerünk, lehetősége van online regisztrálni vállalkozását.

A regisztráció csak érvényes adószámmal lehetséges.

Magánszemélyként regisztrálhatok az eShop-ba?

Magánszemélyek számára a regisztráció jelenleg nem lehetséges.

Az eShop-ba csak érvényes adószámmal rendelkező vállalkozásokat tudunk regisztrálni.
Az eShop felülete vállalatok és kereskedők számára lett kialakítva, így nem biztosít egyes magánszemélyek számára szükséges vásárlási információkat, illetve szolgáltatásokat. 

Magánszemélyek számára az alábbi lehetőségeket biztosítjuk:

Budapesti üzletünkben személyesen kérhet információt, adhat fel megrendelést, illetve vásárolhat raktáron lévő termékeink közül.

Amennyiben az Ön által keresett terméket oldalainkon megtalálta, arra eMail-ben ajánlatot kérhet a fairtool@fairtool.hu címen.
Kérjük ajánlatkérésében tüntesse fel adatait, illetve a kért termék cikkszámát.

Pontos címét megadva megkeressük az Önhöz legközelebbi viszonteladó partnerünket, akinél az adott terméket megvásárolhatja.

Több beszerzőnk van. Használhatják ugyanazt a regisztrációt?

Az eShop fiókok megosztott használatát működési és biztonsági okokból nem javasoljuk.

Párhuzamos használat esetén a kosárba, vagy egyéb listákra helyezett termékek keveredhetnek, ami hibás megrendeléshez vezethet. Ilyen esetben az egyes beszerzők megrendelései nem különíthetők el.
 
Megoldás:
Egy céghez több eShop fiók hozható léthre, így saját rendelési listákat, kedvenceket állíthat be magánek minden felhasználó, valamint megrendeléskor egyértelműen azonosítható a rendelés feladója is.

Regisztráltam, de nem tudok belépni!

Az eShop-ban csak a regisztráció jóváhagyása után lehetséges belépni.

A regisztráció elküldése után egy automatikus levélben igazoljuk vissza annak beérkezését, azonban az eShop-ba a regisztráció jóváhagyásáig belépni nem lehet.

A regisztrációk feldolgozása cégünk nyitvatartási idejében történik, így az ezen időszakon kívül beérkező kérelmeket a következő munkanapon dolgozzuk fel.

A regisztrált adatokat munkatársaink ellenőrzik.
A regisztráció jóváhagyásáról vagy esetleges elutasításáról elektronikus levélben küldünk értesítést.

Miért különbözik az oldalon látható listaár, és a kosárban látható ár?

Az eShop az árakat belső rendszerünkből olvassa ki, azonban a listaárakat naponta csak egyszer frissíti. Egy termék kosárba helyezésekor, a termék aktuális árai azonnal lekérdezésre kerülnek, és az Önnek legkedvezőbb kerül alkalmazásra.
Az árakat módosíthatják akcióink, kedvezményeink, vagy speciális egyedi megállapodásaink.

Hol látom, hogy melyik áron kapom a terméket?

Egy cikkcsoportba belépve a termékeket egy táblázatból választhatja ki.
A megfelelő termék sorának elején a [+] jelre kattintva a sor lenyílik, és a listaár alatt láthatóvá válnak az Önre érvénes árak, valamint a sorok végén [Az Ön ára] felirat mellett az Önnek elérhető legkedvezőbb ár.

Honnan tudom, hogy egy termék raktárról azonnal elérhető?

A cikkeket tartalmazó táblázat [elérhető] nevű oszlopában található színes jelölők mutatják egy adott cikk elérhetőségét.

A jelölők automatikusan naponta egyszer frissülnek, de a rájuk történő kattintássak azonnal valós idejű elérhetőségi adatokat biztosítanak.

 Zöld teli kör: a sor végén megadott mennyiség raktáron elérhető.

 Sárga félig teli kör: a sor végén megadott mennyiség raktáron részben elérhető.

 Piros üres kör: a termék raktárunkban nem elérhető.

 Kék felkiáltójel: a sor végén megadott mennyiség megváltozott. Az elérhetőség lekérdezéséhez kattintson a jelölőre!

 

Miért nem tudok egy darabot rendelni?

Az eShop-ban számos gyártópartnerünk kínálatának jelentős része megtalálható, azonban egyes ritkábban keresett termékekből nem tartunk állandó raktárkészletet.
Amennyiben beszállítónk egy termék esetén nem vállalja a darabonkénti, csak a csomagolási egység szerinti beszállítást, a terméket mi is csak eszerint értékesítjük tovább. Ilyenkor a mennyiség oszlopban, csak a csomagolási egységben található darabszám, vagy annak többszöröse rögzíthető.

Amennyiben raktárunkban darabszámhoz kötött termék részlegesen elérhető, a raktárkészlet erejéig üzletünkben darabonként is megvásárolható.
Internetes megrendelés esetén keresse ügyintézőjét vagy hívja központi telefonszámunkat, ahol munkatársaink segítenek a megfelelő darabszám beállításában.

Miért nem a keresett termék képe jelenik meg az eredmények között?

A cikkcsoportokjoz lehetőség van több kép feltöltésére is, de a keresési találtatokban mindig csak a legelső kép kerül megjelenítésére.

Egyes esetekben a cikkcsoport eltérő kinézetű termékeket is tartalmazhat.

Média adatbázisunkat folyamatosan karbantartjuk, azonban gyártó és beszállító partnereink fenntartják a jogot, hogy az egyes termékek kinézetét, kiszerelését vagy csomagolását előzetes értesítés nélkül megváltoztassák a folyamatos fejlesztéseknek megfelelően, mely változásokról nem minden esetben kapunk értesítést.

Az oldalon szerelpő képek, műszaki rajzok és leírások tájékoztató jellegűek.
Egyes képek illusztrációk, melytől a tényleges kinézet eltérő lehet.

Az oldalon szereplő információkért a fenti okok miatt nem tudunk teljes felelősséget vállalni, mindezek mellett természetesen arra törekszünk, hogy minden változást a lehető leghamarabb elérhetővé tegyük az Önök számára.

Amennyiben egy adott termékkel kapcsolatban kérdése van, keresse munkatársainkat!

Hogyan találom meg amire szükségem van?

Amennyiben katalógusainkból már kiválasztotta az Önnek szükséges terméket, és tudja annak cikkszámát vagy katalógusszámát, nincs más dolga, mint az oldal bal felső részén lévő keresőbe beírni az azonosítót. A találati listában az adott termék szerepelni fog, amennyiben az rendelhető.
Már nem elérhető termékekre - amennyiben lehetséges -  a rendszer alternatívát kínál fel, egy figyelmeztető szöveg kíséretében.

Milyen kódokat használhatok a keresésekben?

A kereső alkalmas szabadszavas keresésre, így a leírásokban, nevekben és címekben is keres. A rendszerünkben tárolt gyártói azonosítók és korábban használt katalógusszámok is kereshetők, azonban egyes esetekben előfordulhat, hogy a gyártói azonosítók általunk nyilvántartott formátuma (szóköz, kötőjel) eltér a hivatalos jelöléstől.

Amennyiben az Ön által használt keresőkifejezés szóközt, kötőjelet, vagy egyéb különleges karaktert tartalmaz, kérjük ezek helyett az alsóvonal (_) jelet használja, máskülönben a keresés eredménytelen lehet.

Mi a különbség a Katalógusszám és a Cikkszám között?

A katalógusszám tulajdonságaikban azonos cikkek csoportját takarja (nevezzük cikkcsoportnak is), míg a cikkszám egyedileg azonosít egy-egy terméket.

A katalógusszám határozza meg az eShop struktúráját, a termékek ez alapján kerülnek rendezésre.

A katalógusszám 7 karakterből áll. Az első minden esetben egy betű, mely a főcsoportott határozza meg. Az ezután következő 3 karakter 2 szinten pontosítja a termék tulajdonságait.

A teljes 7 karakteres katalógusszám egy termékcsoportot azonosít.
Egy konkrét terméket a 6 karakterből álló cikkszám egyértelműen azonosít.
A cikkszám véletlenszerűen generált, és betűket is tartalmazhat.

Újra szeretnék rendelni egy terméket. Megnézhetem miket rendeltem eddig?

Az oldal tetején lévő vízszintes menüben a Rendelés történet fülre kattintva, egy évre visszamenőleg megtekintheti rendeléseit. Ezen az oldalon minden megrendelése megjelenik, attól függetlenül, hogy azt milyen módon juttatta el hozzánk.

 

Nem kaptam meg mindent. Hol ellenőrizhetem mi hiányzik?

A rendelés visszaigazoláson jelölve vannak azonnal szállítható termékeink, illetve azok, melyek készlethiány, vagy egyéb ok miatt pillanatnyilag nem állnak rendelkezésre. Ez utóbbi esetben rendszerünk egy várható szállítási időt számít ki, melyet a visszaigazoláson feltüntetünk.

A hiányzó tételeket az eShop rendeléstörténet oldalán a nyitott pozíciók fül alatt tekintheti meg, ahova rendszerünk minden még le nem szállított tételt összegyűjt.

Az egy céghez tartozó fiókok felügyelete lehetséges?

Fiók-regisztrációkor alapértelmezetten egymástól elkülönült, teljes jogú fiókok jönnek létre, így a felhasználóknak az eShop minden funkciója korlátozás nélkül elérhető.

Külön kérére lehetőség van egy vagy több regisztrált fióknak kiemelt, úgynevezett Szuper-felhasználói jogosultságokat adni.

A Szuper-felhasználó képes módosítani a cégéhez tartozó felhasználói beállításokon, megrendelési korlátozásokat, értesítési küszöböt állítat be, valamint az egyes funkciókhoz történő hozzáférést korlátozhatja.
A Szuper-felhasználó regisztrálhat és törölhet saját cégéhez tartozó felhasználói fiókokat (adminisztrátoraink erről minden esetben értesítést kapnak).

További részletekért tekintse meg ismrtetőnket:
eShop Szuper-felhasználói segédlet

Bankkártyával lehet fizetni?

Oldalunkon jelenleg bankkártyás fizetés nem lehetséges, azonban személyes átvétel esetén üzletünkben, erre természetesen lehetőség van.

Szerintem valami nincs rendben. Kinek jelezzem?

Amennyiben az eShop oldalain hibát talál, vagy rendellenes működést tapasztal, kérem jelezze nekünk a marketing@fairtool.hu címen.

A problémát kivizsgáljuk, és mindent megteszünk annak mielőbbi elhárításáért!

Köszönjük a segítségét!

Lehet egy kérdéssel több?

Természetesen!
Amennyiben bármilyen kérdése van az eShop használatával kapcsolatban, írjon nekünk a marketing@fairtool.hu címre.

1101. Budapest, Kőbányai út 47/b. Tel.: (36-1) 260-8025 Fax: (36-1) 261-9561 E-mail: fairtool@fairtool.hu
© 2009 Fairtool Kft. - Minden jog fenntartva! - design: ALTAIR.hu Legújabb híreinkről RSS csatornánkon keresztül is értesülhet